onsdag..

..idag var det checkdag på skolan, det är en dag då man kan jobba ikapp
om man ligger efter i något ämne.. ;)
vi slutade kl 13.00, efter skolan så var jag med Maja och Elin.
det tog ett tag innan vi bestämt vem vi skulle vara hos,
men tillslut så åkte vi till Maja. hos henne bakade vi och kollade på TV. :')
ungefär klockan 16.00 åkte jag hem, var tvungen att äta innan fotbollsträningen..
maja följde mig en bit, för hon skulle ändå ut med Tindra.
hennes katt, Tarzan, följde också med. ;'D
han fick åka i min cykelkorg, han låg där i och halvsov, typ. ;)
hah, det var asgulligt! tog bilder med mobilen, men det går tydligen inte att ladda
över dom till datorn -.-
..så ni får nöja er med min fina förklaring istället.. x'D





Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0