idag..

..så var jag på stan med maja och elin, efter skolan alltså. (y'
vi gjorde typ inget speciellt, elin skulle lämna tillbaka ett par skor och maja
skulle köpa upp sitt presentkort, som hon haft i typ 3 år, från Indiska.. ;')
.sen skulle typ elin kolla sin fot, så jag och maja följde med.
medans vi väntade på henne så fotade vi. ;'p

..både jag och maja hade med våra kameror,
men när jag tog upp min kamera så gick den inte att sätta på.
då kom jag på att jag glömt att sätta tillbaka batteriet efter jag laddat den imorse,
så jag hade med mig en kamera utan batteri, duktigt!

men då var jag och maja så smarta att vi bytte minneskort,
så bilderna hon tog med sin kamera kom till mitt minneskort.. (a'
så jag har typ tre bilder i alla fall.. :)


bjuder på en bild.. ;)


nu ska jag äta,
sen skynda mig till maja, sen åker vi till träningen tillsammans. :')


Kommentarer
Postat av: Hanna ♥

MEN VAFAN EMMAAAA!

SVÅRT ATT FATTA?

jag kollar din blogg VARJE minut för att se om du har lagt upp bilder på det du hade fått!



LÄGG UPP BILDER PÅ DET DU FÅTT! (L)



Pusssss <33333333333333333333333333333333

2010-05-03 @ 17:17:44
URL: http://lillaajaag.blogg.se/
Postat av: <3

upptatera oftare :)

2010-05-04 @ 19:28:27

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0