idag..

..har det varit 20° grader hela dagen, typ.
riktigt sommarväder! (y'
idag har jag varit på stan med familjen, vi letade efter regnjacka och fotbollsskor.
jag hittade både en regnjacka, som var jättefin, och fotbollsskor.
men såklart så var jackan för stor, men skor köpte jag i alla fall.
orkar inte lägga ut någon bild, men dom i alla fall svarta.. ;p

..var ute och fotade lite idag, men bara på baksidan, heh. ;')
jag kan bjuda på en av bilderna som jag fixat lite med i photoshop. :')



..nu ska jag gå ut med Zorro,
och eftersom det här säkert kommer bli det sista inlägget för idag
så kan jag ju passa på och säga godnatt! ;'p




Kommentarer
Postat av: carina

Fin bild!!!

2010-05-15 @ 21:02:00

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0