onsdag

kom hem från fotbollsträningen för ett tag sen, och nu är jag jättetrött..
orkar inte skriva så mycket nu, och jag har inte så mycker att skriva om heller.
idag har jag varit på skolan, som vanligt.. ;')
vi slutade halv tre, bläää..!
tur att det är lov snart, så man slipper skolan på en hel vecka! (Y)
imorgon är sista dagen vi går i skolan innan lovet, och då varje år så är det en sak som heter ''påskrace'' på skolan, orkar inte berätta vad man gör,
men alla klasser har klätt ut sig, och så är det typ en stafett på skidor, ungefär.
och den klassen som vinner stafetten får ett stoooort påskägg å dela på. :'D

men nu måste jag träna på spanskaläxan, nos vemos! (ha, bara för att jag är bäst på spanska..!) ;'p

..ni måste komma ihåg att fråga mer på frågestunden!

Kommentarer
Postat av: bajsskorven

vi kmr aldrig hinna krusssssaa håret imorgon!

[ u suck on kommentera på min blogg ]

men du är bäst änddåå(L)

2010-03-31 @ 21:31:35
URL: http://majssiii.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0