glad midsommar!

..förlåt för att min uppdatering har varit väääldigt dålig, både i förrgår och igår.
men i onsdags så var jag hos farmor och farfar hela dagen,
och igår var jag hos mormor och morfar.. ;)
därför har jag inte bloggat något, plus att igår var det ju jättefint väder,
och då ska man ju inte sitta inne vad datorn? :'D

igårkväll kom våra kusiner Hugo & Theo hit och hälsade på.
tog många fina bilder på dom. ;'D
..men ni kan få två stycken. ;')


heh.. ;) ♥

..nu ska vi snart åka till funäsdalen,
vi ska fira midsommar där med flera andra familjer, med t.ex. majas och minnas familjer.
det kommer bli askul! :D

..det kommer inte bli någon bloggning i helgen, eftersom vi är där.
jag kanske mobilbloggar nån gång. det kommer i alla fall komma en bildbomb när jag
kommer hem! ;')


Kommentarer
Postat av: Hannah <33

Guud vad söt blogg ^^<3



Btw, jag har frågestund på min blogg ställ en fråga lr fler, så skulle jag bli jätteglad, kraam <3

2010-06-27 @ 00:23:21
URL: http://hlmh.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0