gotland

..japp, rubriken stämmer.
imorgon åker jag och resten av familjen till gotland på semester i två veckor. (y'
det ska bli askul, som det alltid är. :'D 
det enda som är tråkigt är att det tar typ tolv timmar att åka dit, det är seeeeeegt.. :'/

..ni kanske redan har förstått att det kommer bli väldigt dålig uppdatering under
dom två veckorna. inte för att den varit särskilt bra den senaste månaden heller,
ehehe..  men vi tar nog med den lilla datorn,
så det kanske kommer något inlägg om jag har tid och lust.
..annars så kommer det en bildbomb när jag kommer hem. ;)


bild tagen förra året på gotland, dålig kvalité pågrund av gammal kamera. ;'p


Kommentarer
Postat av: matildea -

- HAHA aldrig att jag suddar över ditt fejs!

puss på dej . <3

2010-08-12 @ 22:12:42
URL: http://matildea.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0