s v a r




vad är ditt favoritplagg i garderoben?
svar: vet inte, men typ en mörkblåtunika som jag hade på
julafton.

hur har du gjort ''frågestund'' bilden?
svar: jag har gjort den
här, hur jag har gjort den är för svårt att förklara.

favorit färg?
svar: rosa, typ.

favorit affär?
svar: ojoj, det är många, men typ Cubus & Gina Tricot.

vad gillar du mest , fotboll/dans?
svar: ooo, det var en svår fråga, men jag gillar nog fotboll
liiite mer. men dans är oxxå jättekul!

från emmagodén:
varför träffas vi aldri? <3
svar: jag vet inte, men dt måste vi ändra på! (L)

varför är du så bra på picnik?
svar: det är jag ju inte! x'D

varför är du så fiin? ^^
svar: samma svar som på frågan här ovanför, hehe. ↑

tips på parfym?
svar: näe, haha!

högst på önskelistan just NU?
svar: att det ska bli sommar & en systemkamera :')

vad ska du göra i påsk?
svar: få påskägg x'D
närå, men jag vet inte.

tkr du om att blogga?
svar: JAA! ;'D

fixar du andras bloggar?
svar: har aldrig gjort det förut, men någongång kanske ;')

från maja: du kan fixa en åt mig nån gång i mitt långa liv?
svar: klart jag kan! :'D

från maja: när ska vi ha en emma och maja helg?
svar: snart hoppas jag! (L)

varför är du den finaste, snällaste, sötaste, gladaste, omtänksammaste, bästa,
underbaraste person jag någonsin träffat?

svar: jag föddes så, nej jag skämta >.<
puuuuuuuuussss ♥

måste man betala med riktiga pengar för att kunna göra sånna där coola bilder på picasa?
svar: jag gör inga bider på picasa ;'p (L)

besöksrekord?
svar: vet inte exakt, men inge mycket :'/

vem e din bästis?
svar: matilda, maja, emma, hanna, linn, fanny, minna.
skrev inte bara en, för jag kan ju inte välja! (L)

e du en bitch?
svar: haha, jag hoppas verkligen inte det ;'D

kan du göra ett videoinlägg?
svar: vet inte ;S

vem är din favvo bloggare?
svar: vet inte, men tryck här, här, här & här för att komma
till några av dom! :D


Kommentarer
Postat av: majaa

hahah seriöst vem har frågat om du / emma larsson är en bitch ? x)



det är ju inte klokt !

man är ju helt sjuk om man frågar världens underbaraste person om hon är en bitch xD<3

2010-02-04 @ 16:25:35
Postat av: Hanna ♥

Följer du inte min blogg? :( <3

2010-02-04 @ 16:53:28
URL: http://lillaajaag.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0