fotbollsmatch

..har nyss duschat efter matchen.
ja, vi hade en tränigsmatch idag mot Brunflo.
det gick jättebra, även fast vi förlorade med 3-4.
vi spelade mycket bättre än dom, tyckte jag iaf.. haha. ;) ♥

jag bloggade ju inget igår,
men jag hann typ inte, våra två småkusiner var här hela
dagen, Hugo (5 år) & Theo (2 år), plus att det var två stycken vårshower igår,
en på dagen och en på kvällen, så jag hade ingen tid att blogga.. ;D

igår så var vi mest ute hela dagen,
vi cyklade, kastade frisbee och spelade fotboll på baksidan.
..när vi kastade frisbee så råkade den flyga över till grannarnas baksida.
och då så skulle Hugo, som är störst, klättra över och hämta den.
..men då så skulle ju lilla Theo göra likadant, men när han försökte så fastnade han
med foten i staketet, och när jag skulle springa dit och hjälpa honom ner, då snubblade jag,
mitt i värsta lerpölen.. haha. -.-
så mina skor och min jacka blev helt leriga, not fun..
men nu har vi tvättat dom, så nu är dom rena igen. (Y)

..vad ska mina läsare göra idag då? :)


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0