äntligen fredag..!

kom hem från skolan för ett tag sen,
vi fick sluta en timme tidigare idag.. (Y)
just nu så gör jag inget speciellt, sitter vid datan bara.
jag har nog inte skrivit det förut, men igår åkte mamma och pappa till
Stockholm, och idag ska dom flyga vidare till Barcelona, om inte
planet blir inställt p.g.a askmolnet..
men i alla fall så bor jag och Elin hos mormor och
morfar dom fem dagarna dom är borta.
..jag tycker det är orättvist att inte jag fick följa med till
Barcelona, jag får stanna hemma och frysa i det kalla vädret
medans dom ligger och solar.. :'o

..klockan 15.00 har jag dans, den slutar 16.30, och efter den så måste
jag skynda mig hem och äta innan vårshowen.
vårshowen håller ju på i fem dagar, you know.. ;)

får se om jag bloggar mer ikväll,
men annars blir det imorron. :')






Kommentarer
Postat av: felicia - OS 2018.

tack :)!

2010-04-23 @ 17:16:19
URL: http://dukankallamejfea.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0