the answers..



..ja, nu avslutar jag frågestunden även fast det var så få som hade kommenterat. ^^


varför är du så fin?
svar: för att jag inte är det.. ;)

från emma godén: när ska jag vara med dig?
svar: väldigt snart..!

från emma godén: visste du att jag älskar dig?
svar: ..älskar dej oxxå!

från linn: när ska jag va med dig?
svar: någon dag snart?

favoritaffär?
svar: typ cubus, gina tricot och bik bok.

favoritfärg?
svar: vit, rosa, ljusblå.. m.fl.

sötaste killen du har sett?
svar: haha, vet int.

är du kär i nån?
svar: njaa.. halvt? x'D

favoritnagellack?
svar: vadå? färgen eller? isåfall mitt ljusrosa.

från maja: visste du att du är miiiin?
svar: jag visste i alla fall att du är miiin. ♥

om du skulle vara fast i ett fängelse och en kaka och en godis håller på att drunkna i ett vattenglas, vilken skulle du rädda och äta upp?
svar: kakan, om det var ballerina kladdkaka, hah.

favorit skådespelare?
svar: vet inte.. ;)

favorit film?
svar: kan inte välja en så; the hangover, twilight, avatar, typ. ;)

favorit låt?
Jason Derulo- Whatcha say.










Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0