dålig uppdatering

heeeeeeeeeeeej.
förlåt att jag inte bloggade något igår, men jag hade aldrig tid. -.-
vi kom hit på morgonen, till höglekardalen alltså. (stavning..?)
sen så åkte vi slalom hela dagen, typ.
..idag tror jag vi ska åka längskidor och skoter, fast jag vet inte säkert. :'o
imorgon så ska vi ju åka vidare  till Vemdalen, där ska vi bo i en stuga med många personer,
orkar inte skriva alla, men det är några ur släkten. :'D

nu ska jag klä på mej, sen så ska vi gå tillbaka till husvagnen.

..det här blev värsta tråkiga inlägget, men jag kände att jag var tvungen att
uppdatera, ..att visa att jag fortfarande var vid liv. ;)

pusssss. ♥


Kommentarer
Postat av: paulina

hoppas du har haft en superhelg :)

2010-04-04 @ 14:23:13
URL: http://paulinabladh.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0