STOCKHOLM

helloo ;)
just nu så håller jag på och packar det sista
tills imorron, tills Stockholm! ♥
äntligen är snart dagen här,
som jag längtat efter i flera månader!
men en sak måste jag erkänna att jag inte
längtar efter, och det är att kliva upp kl 5 imorron!
not funny.. -.-
men det är klart värt det ;D

idag så var skolan lika tråkig som vanligt,
den är precis lika ointressant varje dag!
men idag efter skolan var det iaf kul.
vi hade tårtbakartävling på gården! ;)
jag tog inga bilder, tyvärr..
men kul var det, och den tårta som jag, matilda,
minna och hanna bakade vann för ''finast tårta'' :D
så vi fick en varsin dricka som pris :)
duktigt! ♥

men egentligen så
ville jag bara säga..

H E J D Å ! ♥
för jag kommer ju inte kunna blogga något
i Stockholm, men skriver när jag kommer hem ;D

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0