IDOL 2009

hejhej (y'
igår kollade jag på idol, och Erik vann!
jiiihooo! ;D
men jag visste inte vem som hade vunnit förrän imorse -.-
för inatt så sov jag och Elin hos mormor & morfar,
och Hugo och Theo skulle också sova här.
och på kvällen när jag skulle gå upp och lägga Hugo & Theo, för att dom var trötta.
så somnade jag också, ^^
sen nästa gång jag vaknade var klockan 2, och
jag hade missat Idol..! :O
hahha, jag är så duktig! :')
men nu på morgonen så hörde jag på tv:n
att Erik hade vunnit :D ♥

när jag kommer hem sen ska jag lägga
upp bilder & skriva vad vi gjorde igår, har inga bilder på
den här datorn ;)




vinnaren av Idol 2009, Erik Grönwall.




Vinnarlåten- Higher.

älskar den! ♥






Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0